ʻO Kalanimoku ko‘u inoa. Noho au i ka ahupua‘a Manana.
E hā‘awi mai kākou i Wikipikia Hawai‘i! E ola mau nō ka ‘ōlelo Hawai‘i!
I am not a native Hawaiian speaker, but I will help revive this project as much as I can. My Hawaiian is not quite fluent but I have enough knowledge now to do extensive translation work. However, feel free to change what I wrote if you think the grammar or spelling is incorrect.
Here's me in other places:
Tasks[E ho'opololei | edit source]
- Hua'ōlelo huna- password
- Article- Mo‘olelo (still debatable)
- Template- Anakuhi
- Category- Mahele
- Wikipedia- Wikipikia
- Project page- ‘ao‘ao papahana
- User page- ‘ao‘ao o ka mea ho‘ohana (should this be shortened?)
- E-mail this user- E leka uila i kēia mea ho‘ohana
- User contributions- Nā ha‘awina o kēia mea ho‘ohana
- work on solar system
- work on chemical elements
- US states
- E kōkua iā Wikimikia e loli ka honua!
- E hā‘awi mai!
- Ua hā‘awi $1 po‘e.
- Hūnā kēia kauoha
- Hō‘ike kēia kauoha
- existing laws = nā kānāwai e kū nei
- Ua verb ‘ia = has been verb-ed